Посольство України в Республіці Казахстан

, Київ 02:24

Поширені запитання/FAQ

 Оформлення постійного місця проживання за кордоном.

Для чого мені оформлювати дозвіл компетентних органів України щодо постійного проживання за кордоном?

Відповідно до чинного законодавства України вихід з громадянства України дозволяється особам, які є такими, що постійно проживають за кордоном. При цьому слід розуміти, що факт проживання за межами України ще не означає, що Ви виконали дану вимогу законодавства. Для того щоб оформити виїзд громадянина України на постійне проживання до іншої держави слід спочатку порушити відповідне клопотання (про виїзд/ залишення на постійне місце проживання за кордоном - ПМП) у територіальному органі Державної міграційної служби України (ДМСУ) за місцем реєстрації на території України, отримати дозвіл, здати внутрішній паспорт, виписатися з останнього місця проживання на території України та зрештою отримати у паспорті громадянина України для виїзду за кордон відмітку “ПОСТІЙНЕ ПРОЖИВАННЯ” із зазначенням країни, де ви плануєте проживати.

Якщо ви вже проживаєте за кордоном, то ви можете порушити таке клопотання не тільки через орган ДМСУ, а й у відповідній закордонній дипломатичній установі України (ЗДУ). При цьому слід зважати на те, що термін розгляду клопотання порушеного в Україні та за кордоном буде істотно відрізнятися: оформлення через ДМСУ – до 3-х місяців, оформлення через консульську установу – близько 12 місяців (враховуючи подальшу здачу заявником загальногромадянського паспорта та зняття з реєстраційного обліку в Україні). Також слід зауважити, що для порушення клопотання про ПМП через ЗДУ  слід мати паспорт громадянина України для виїзду за кордон, дійсний від моменту порушення клопотання не менше одного року. Якщо Ви уклали шлюб поза територією України та змінили внаслідок цього прізвище, Ви зобов’язані відповідно до положень Сімейного кодексу України протягом одного місяця провести процедуру заміни паспортних документів на нове шлюбне прізвище  (якщо, крім паспорта громадянина України для виїзду за кордон, Ви також маєте паспорт громадянина України (внутрішній паспорт), то спочатку міняється в Україні внутрішній паспорт у територіальному органі ДМСУ, а потім, на підставі нового національного паспорта, оформлюється паспорт громадянина України для виїзду за кордон на нове шлюбне прізвище).

На що потрібно звернути увагу під час підготовки комплекту документів для залишення на ПМП за кордоном?

1. Online-banking роздруківка про сплату консульського збору, не приймається без печатки банку та підпису банківського співробітника.

На підтвердження оплати консульського збору слід подати оригінал квитанції Альфа-банку.

2. Документи приймаються тільки комплектно у чотирьох примірниках.  

- Як отримати довідки про виписку з останнього місця проживання в Україні (або адресного листка вибуття зі штампом та підписом співробітника ДМС)?

 Звернутися до місцевого підрозділу ДМС за місцем проживання.  

- Якщо я ніколи в Україні не працювала, що писати в п.11 заяви-анкети про залишення на постійне місце проживання?

Потрібно зазначити, що останні 5 років в Україні не працював(ла). Трудової книжки не отримував(ла).

Як в подальшому триває процедура розгляду мого клопотання щодо залишення на ПМП за кордоном, якщо я подав документи до Посольства?

У разі порушення клопотання про оформлення ПМП у Посольстві України у РК, після розгляду матеріалів справи компетентними органами України та відсутності їхніх заперечень Посольством приймається рішення про задоволення клопотання. Про прийняте рішення заявнику надсилається відповідне повідомлення. Після отримання зазначеного повідомлення заявник повинен звернутися до територіального органу Державної міграційної служби України (ДМСУ) та знятися з реєстрації за останнім місцем проживання на території України і здати для знищення паспорт громадянина України “внутрішній паспорт ” (для осіб старше 16 років, які не отримували паспорта громадянина України (внутрішнього паспорта) – отримати довідку про недокументування паспортом громадянина України). На підтвердження зняття з реєстрації та вилучення паспорта органом ДМСУ видається відповідна довідка. Зазначені дії можна зробити як особисто, так і за довіреністю.

Остаточне оформлення процедури залишення на постійне місце проживання за кордоном (відмітка в паспорті про постійне місце проживання) та реєстрація на постійний консульський облік в Посольстві відбувається за умови подання заявником довідки про здачу внутрішнього паспорта громадянина України та довідки про виписку з останнього місця проживання в Україні (або адресного листка вибуття зі штампом та підписом співробітника ДМС).

 Паспортні питання.

- Посвідчення особи на повернення до України

У разі разі втрати громадянином України документів (який не перебуває на консульському обліку та не має документа про легальне перебування на території РК більше 90 днів),  що дають право на виїзд до  України та посвідчують особу під час перебування за її межами,  а також, якщо строк дії  таких  документів  закінчився  або  встановлено,  що  вони  є недійсні з інших причин,  дипломатичними представництвами та консульськими установами України за кордоном оформляється  і видається  посвідчення особи на повернення до України (далі: посвідченння). Термін дії посвідчення не може перевищувати 30 днів з дня видачі. Посвідчення видається, як правило, у день звернення, за умови сплати консульського збору та наявності документів, що посвідчують особу та громадянство заявника Після повернення до України громадянин має звернутися до місцевого підрозділу Державної міграційної служби України за місцем проживання з метою здачі посвідчення та отримання нового паспорта громадянина України для виїзду за кордон.

 

Для пришвидшення оформлення посвідчення особи на повернення до України слід надати до установи копії паспорта громадянина України або паспорта громадянина України для виїзду за кордон. Тож радимо перед закордонною подорожжю  зробити копії або зісканувати Ваші паспортні документи та зберігати їх окремо від паспорта.

- Я вийшла заміж на території Казахстану та змінила прізвище. На даний час я зареєстрована в Україні, але перебуваю на території Казахстану і хочу оформити новий паспорт громадянина України для виїзду за кордон. Яким чином я це можу зробити через Посольство України?

Громадяни України, які тимчасово перебувають на території Республіки Казахстан (підтвердженням тимчасового перебування не території РК  є наявність паспорта громадянина України, т.зв. «внутрішнього паспорта»)  та змінили прізвище, можуть оформити новий паспорт громадянина України для виїзду за кордон виключно за умови надання такими громадянами паспорта громадянина України («внутрішнього паспорта»), переоформленого на нове ім`я.

- В мене закінчується строк дії паспорта громадянина України для виїзду за кордон. Я не хочу оформлювати новий, а хочу продовжити строк дії старого паспорта. Як це можна зробити?

Дія паспорту продовжена не може бути. Вам потрібно оформити новий. 

- Я подаю документи на новий паспорт громадянина України для виїзду за кордон. В моєму старому паспорті написання прізвища/ім`я відрізняється від написання їх в посвідці на проживання. Чи можу я викласти своє прізвище/ім`я відповідно до написання їх в документах, виданих компетентними органами іншої країни?

Відповідно до чинного законодавства України, на письмове  прохання громадянина написання прізвища та імені латинськими літерами може бути виконано відповідно до їх написання у документах, виданих відповідними органами іноземної держави. 

Питання нотаріату.

Чи можу я оформити довіреність поштою? У мене маленька дитина і ми проживаємо за 300 кілометрів від Астани. Якщо ні, то чи може довіреність від мого імені оформити мій чоловік?

 За вчиненням нотаріальних дій громадяни звертаються виключно ОСОБИСТО.

 У разі неможливості особистого прибуття до Посольства для посвідчення довіреності, для учинення нотаріальної дії Ви можете звернутися до будь-якого казахського нотаріуса.

 Звертаючись до казахського нотаріуса пам’ятайте про таке:

  • за українським законодавством при  посвідченні довіреностей та заяв нотаріусом встановлюється особа та з’ясовується обсяг цивільної дієздатності фізичних осіб, які звернулися за послугами (тобто, посвідчуваний напис нотаріуса повинен містити слова: особу встановлено, дієздатність перевірено);

  • зразок заяви або довіреності варто отримати від органу чи установи, до якого подаватиметься заява чи довіреність. У цьому випадку текст міститиме максимально необхідний обсяг повноважень і Ви зможете уникнути у подальшому непотрібних непорозумінь;

  • текст заяви чи довіреності варто викладати двома мовами: українською і казахською. Це надасть змогу казахському нотаріусу зрозуміти суть нотаріальної дії та дозволить Вам з економити кошти на здійсненні перекладу тексту заяви чи довіреності присяжним перекладачем.

Я хочу укласти у РК шлюб. ЗАГС в РК вимагає документ, що я не перебуваю в шлюбі. Що потрібно для оформлення необхідного мені документу?

 Для оформлення нотаріальної заяви щодо сімейного стану потрібно особисто прибути до Посольства у прийомні години консульського відділу.

 При собі необхідно мати: дійсний закордонний паспорт, копію першої сторінки з персональними даними та квитанцію про сплату консульського збору у розмірі 50 дол.США.

 

Які документи потрібно подати для оформлення нотаріальної довіреності?

 Для оформлення нотаріальної довіреності потрібно особисто прибути до Посольства у прийомні години консульського відділу.

 При собі необхідно мати:

  • дійсний закордонний паспорт, копію першої сторінки з персональними даними

  • заповнену УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ заяву на оформлення довіреності

  • при посвідченні довіреностей майнового характеру – ОРИГІНАЛ та копію ідентифікаційного номера

  • при посвідченні довіреності майнового характеру на дітей, батьків або другого з подружжя – ОРИГІНАЛИ та копії ДОКУМЕНТІВ, які підтверджують спорідненість

  • квитанцію про сплату консульського збору

Рекомендуємо у разі звернення за посвідченням довіреностей щодо продажу майна також мати принаймні копії правовстановлюючих документів (свідоцтво про право власності, технічний паспорт тощо).

Як оформити заяву-дозволу на виїзд неповнолітньої дитини за кордон у супроводі одного з батьків, третіх осіб або самостійно

Для оформлення дозволу до консульського відділу особисто заявником подаються:

  • паспорт громадянина України для виїзду за кордон
  • свідоцтво про народження дитини
  • копія закордонного паспорта особи, яка супроводжуватиме дитину
  • копія закордонного паспорта/проїзного документа дитини
  • заява (оформлюється у Посольстві)

 Вихід з громадянства.

Хто може порушити клопотання щодо виходу з громадянства України?

Відповідно до чинного законодавства України, клопотання щодо виходу з громадянства України можуть порушити громадяни України, які отримали дозвіл компетентних органів України на постійне проживання за кордоном (не мають реєстрації на території України, здали  внутрішній паспорт  на знищення до органів Державної міграційної служби України та мають відмітку в паспорті громадянина України для виїзду за кордон «Постійне Проживання»), а також мають гарантію від  влади Казахстану про те, що у разі припинення громадянства України, їм буде надано громадянство Республіки Казахстан.   Лише після цього та за наявності підготовленого комплекту документів щодо виходу з громадянства України Ви маєте особисто  (надіслані поштою заяви та документи повертаються заявнику без розгляду) звернутися до Посольства для порушення клопотання про вихід з громадянства України.

На що слід звернути увагу під час підготовки комплекту документів щодо виходу з громадянства України?

При підготовці документів особливу увагу слід звернути на написання Вашого імені в документах офіційних органів Республіки Казахстан, їх перекладах та паспорті громадянина України для виїзду за кордон і свідоцтві про народження. У разі наявності розбіжностей слід виправити документи або їх переклади у відповідності до написання Вашого імені у паспорті як кирилицею, так й латиницею. Ваше ім’я в казахських документах має відповідати міжнародному написанню, в їх перекладах – українському.

  • У разі, якщо Ви (або казахські органи) наполягають на дещо відмінному варіанті написання Вашого імені, то казахський документ має містити примітку з зазначенням імені у національному паспорті та серію і номер паспорта. Переклад документа слід робити після внесення всіх приміток та виправлень!

  • Часто у гарантії надання громадянства Республікою Казахстан зазначається по батькові заявника, попри його відсутність у паспорті громадянина України для виїзду за кордон. У цьому зв’язку просимо звернути увагу на переклад по батькові українською мовою: переклад має відповідати свідоцтву про народження; якщо свідоцтво про народження зразку СРСР і заповнювалося російською мовою, переклад має враховувати норми українського правопису (по батькові в українській мові твориться за допомогою суфіксів -івна-ївна та -ович-йович.

  • Також просимо звертати увагу на написання у гарантії надання громадянства Республікою Казахстан та її перекладі місця народження, яке має бути зазначене відповідно до свідоцтва про народження. Звертайте також увагу на категорію населеного пункту (село, селище міського типу, місто тощо) та написання складних назв: не “Ustkamenogorsk”, а “Ust-Kamenogorsk“; не “Усть-Кам’яногірськ” а ”Усть-Каменогорськ тощо.  У цьому зв’язку просимо звернути увагу на переклад місця народження українською мовою: переклад має відповідати свідоцтву про народження; якщо свідоцтво про народження зразку СРСР і заповнювалося російською мовою, переклад має відповідати назві населеного пункту в українській мові!

  • Якщо гарантію щодо набуття  громадянства Республікою Казахстан видано на шлюбне прізвище, а  паспорт громадянина України для виїзду за кордон – на дошлюбне, слід спочатку змінити паспорт на шлюбне прізвище.

  • У разі виходу з громадянства України разом з дітьми, які народилися після 01.03.2001 року, до матеріалів клопотання обов’язково додається довідка про реєстрацію дитини громадянином України за кордоном. Просимо звернути увагу на важливість зазначення особових даних дитини в такій довідці у повній відповідності до свідоцтва про народження: дата народження, написання імені (прізвище, ім’я та по батькові). У разі виявлення у довідці розбіжностей (наприклад: відсутність по батькові, зазначення лише однієї частини подвійного імені тощо), слід звернутися до органу видачі довідки, надавши оригінал довідки, яка містить неточності, та необхідні документи разом з заявою у довільній формі щодо виправлення розбіжностей (замість заяви встановленого зразку).

Як правильно заповнити Заяву-анкету?

  • Заява-анкета та зразок її заповнення. Можна заповнювати як від руки так і на комп’ютері.  На поставлені питання слід відповідати чітко, у відповідності до зразка заповнення.

    Змінювати форму анкети (видаляти нумерацію, видаляти блоки питань та ін.) заборонено. На кожному екземплярі анкети має міститися оригінальний підписдатою підписання анкети має бути дата особистого звернення до Посольства.

    Найчастіше виникають питання щодо заповнення графи 5 ″Коли та на яких підставах набуто громадянство України” та 7-ої ″Де і коли оформили документи на постійне проживання за кордономзаяви-анкети.

    Отже, в пункті 5 слід зазначити:

    а) якщо станом на 24 серпня 1991 року Ви постійно проживали на території України – “На момент проголошення незалежності України, 24.08.1991 року”;

    б) якщо Ви переїхали до України на ПМП у період з 24.08.1991 до 13.11.1991 – “На момент набуття чинності ЗУ “Про громадянство України, 13.11.1991 року”;

    в) якщо Ви народилися після 24.08.1991 року – “З моменту народження, вказати дату”.

    г) у разі визначення належності до громадянства – “Через визначення належності до громадянства”, вказати дату, зазначену у відповідному документі та надати документ консулу (довідка ВГІРФО УМВС за останнім місцем реєстрації в Україні щодо підстави набуття Вами громадянства України).

    Пункт 7 заповнюється наступним чином:

    а) якщо штамп “Постійне проживання” було внесено в Україні – «ВГІРФО (Г)УМВС України в ….. області, ….. рік»; або «(Г)УДМС України в ….. області, ….. рік»;

    б) у разі оформлення ПМП за кордоном –Посольства України у РК буде дата прийняття на постійний консульський облік, а не на тимчасовий у зв’язку з порушення клопотання ПМП).

    У разі, якщо з Вами з громадянства України виходить також Ваша неповнолітня дитина, якій на момент подання клопотання виповнилося 14 років, їй слід оформити нотаріально засвідчену заяву:

Зверніть увагу, що до клопотання про вихід з громадянства України своєї дитини заявник обов’язково додає 4  копії відповідних сторінок власного паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стор. з фото, стор. з даними про дітей, стор. зі штампами «Постійне проживання» та консульського обліку) або – якщо він уже вийшов з громадянства України - копії закордонного паспорта громадянина РК та 4 копії довідки консульської установи про припинення громадянства України.

Важливим аспектом при виході з громадянства разом з дитиною є також очевидність родинного зв’язку з заявником. У разі, якщо такий зв’язок неможливо встановити за паспортом заявника та свідоцтвом про народження дитини (різні прізвища у свідоцтві та паспорті), то до клопотання обов’язково додаються документи, які підтверджують зміну прізвища (дитини або заявника), яка відбулася з моменту народження дитини. Разом з копіями документа подаються також копії його перекладу українською мовою.

Усі документи щодо виходу з громадянства подаються у чотирьох ідентичних, складених в однаковій послідовності (відповідно до порядку у інформаційному аркуші) екземплярах. Кожен з екземплярів Вашого клопотання призначений для певного компетентного органу України. Від того, наскільки охайно та уважно Ви підготуєте документи, залежить і швидкість опрацювання клопотання консульською посадовою особою та прийняття рішення за Вашою заявою у цілому.

Виявлені згодом у документах неточності або відсутність певних документів у клопотанні істотно гальмують розгляд клопотання та потребують тривалого процесу їх виправлення і, як правило, додаткового особистого звернення до установи. Отже, просимо з усією уважністю підійти до підготовки документів, адже саме заявник можете присвятити підготовці власних паперів набагато більше часу, ніж будь-який причетний до обробки справи чиновник. Проставляючи підпис під заявою, Ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з вимогами до оформлення документів та підготували папери у повній відповідності до чинного законодавства. Зважайте також на те, що невірно заповнені графи анкети можуть бути розцінені не як помилка або неточність, а як повідомлення неправдивих відомостей. На цій підставі Вам може бути відмовлено у задоволенні клопотання, консульський збір при цьому поверненню не підлягає!

Який термін розгляду клопотання про вихід з громадянства України?

Розгляд клопотання про вихід з громадянства України відповідно до чинного законодавства може тривати до одного року.

 Надані до Посольства матеріали попередньо перевіряються консульською посадовою особою під час прийому документів. У разі виявлення недоліків, документи повертаються заявнику для їх усунення.

Якщо недоліки у поданих документах було виявлено після прийому документів та до направлення їх на розгляд компетентних органів України, документи повертаються заявнику для усунення недоліків. Якщо протягом 60 днів доопрацьовані документи не були повторно надані до Посольства, приймається рішення про припинення провадження за таким клопотанням, консульський збір при цьому поверненню не підлягає.

Як в подальшому триває процедура розгляду мого клопотання щодо виходу з громадянства України, яке я подав до Посольства?

Якщо документи відповідають встановленим вимогам, матеріали клопотання надсилаються до МЗС України для подальшої перевірки компетентними органами України. Відповідно до пункту 107 Порядку провадження за заявами і поданнями з питань громадянства України та виконання прийнятих рішень (затверджений Указом Президента України від 27 червня 2006 року N588/2006), після надходження відповідей ДМС України та СБУ, якщо документи оформлені належним чином і підтверджують виконання умов виходу з громадянства України, а також відсутні підстави, за наявності яких вихід з громадянства України не допускається, МЗС надсилає матеріали справи про вихід з громадянства України на розгляд Комісії при Президентові України з питань громадянства.  Після остаточної перевірки щодо відповідності матеріалів клопотання вимогам законодавства України на засіданні Комісії приймається рішення щодо можливості задоволення клопотання. У випадку позитивного рішення - заявник включається до відповідного Указу Президента про припинення громадянства України. Після надходження до Посольства від МЗС України тексту Указу, заявник протягом семи днів інформується про необхідність завершення формальностей у справі: здати до Посольства паспортні документи України, довідки про реєстрацію дітей громадянином України та отримати довідку про припинення громадянства.

Нагадуємо, що згідно з положеннями п. 41 Порядку централізованого оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, знищення паспорта громадянина України особа, громадянство України якої припинено у відповідності до Закону України “Про громадянство України”, зобов’язана здати паспорт до дипломатичної установи України у встановлений законодавством термін (30 днів з моменту підписання відповідного Указу Президента).

Просимо також взяти до уваги, що прийняття рішень за клопотаннями щодо виходу з громадянства України не належить до компетенції консульських установ і Посольства України у РК зокрема, а натомість, є прерогативою Президента України. У цьому зв’язку надання Посольством релевантної інформації на звернення щодо проміжного стану опрацювання (етапу розгляду) або прискорення розгляду таких клопотань не видається можливим

 Консульський облік.

 Я  хочу стати на постійний консульський облік. Що потрібно для цього зробити?

 На постійний консульський облік приймаються громадяни, які за українським законодавством оформили дозвіл на постійне проживання за кордоном (ПМЖ), виписалися з України, здали внутрішній паспорт на знищення  та мають у закордонному паспорті  ось такий штамп:

Постійне проживання у Республіці Казахстан

 У разі відсутності у Вашому паспорті такого штампу, Ви можете подати до Посольства документи щодо постановки на тимчасовий консульський облік.

  

Я хочу надіслати документи щодо постановки на облік поштою. Чи обов’язково надсилати сам паспорт, адже він може загубитися?

 Відмітка про взяття на консульський облік проставляється у сам паспорт. У разі надсилання неповного комплекту документів на консульський облік, справа повертається заявнику без розгляду з відповідними зауваженнями.

 

Я тиждень тому надіслала до Посольства документи на консульський облік. Коли мені повернуть мій паспорт?

 Обробка документів поштою  триває до місяця.

 

Я перебуваю на обліку у Посольстві. Я змінила адресу. Чи потрібно про це повідомляти Посольство?

 Якщо Ви перебуваєте на обліку у Посольстві та змінили адресу Ви повинні заповнити та подати  до  Посольства особисто або надсилати поштою заяву встановленої форми.

 Докладена до Вашої заяви копія довідки про прописку  полегшить обробку зміни Вашої адреси.

Чи потрібно заздалегідь призначати зустріч (співбесіду) з консулом?

Консульський прийом проходить з понеділка по п’ятницю без попереднього запису. 

Інформаційна брошура щодо надання інформаційно-консультативної допомоги громадянам України, які повертаються в Україну за процедурою добровільного повернення, видворення або у порядку реадмісії

Інформаційну брошуру щодо надання інформаційно-консультативної допомоги громадянам України, які повертаються в Україну за процедурою добровільного повернення, видворення або у порядку реадмісії можна завантажити тут.

Як українцю отримати візу для роботи в Казахстані? 

Звернутися до Посольства КАЗАХСТАНУ в Україні (адреса: м. Київ, вул. Мельникова, 26. Часи роботи: пн., вт, чт, пт з 09:00 по 12:00) та надати необхідний пакет документів, якій можна завантажити тут або з сайту Посольства.

Оформлення посвідчення особи на повернення в Україну

Питання оформлення та видачі дипломатичними представництвами та консульськими установами посвідчення особи на повернення в Україну регулюють наступні законодавчі акти:

  • Положення про посвідчення особи на повернення в Україну, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 25.08.2004 року № 1079.
  • Наказ Міністерства закордонних справ України «Про затвердження Правил оформлення і видачі дипломатичними представництвами та консульськими установами України посвідчення особи на повернення в Україну» від 19.12.2005 року № 229 зі змінами.

Посвідчення особи на повернення в Україну (далі – Посвідчення) оформляється і видається дипломатичними представництвами та консульськими установами України за кордоном у разі втрати особою документів, що дають право на виїзд з України та посвідчують особу під час перебування за її межами; якщо строк дії таких документів закінчився або встановлено, що вони є недійсні з інших причин.

Корисна інформація громадянам України: для тих, хто повертається до України після тривалого перебування за кордоном


Консульський відділ Посольства України в Республіці Казахстан
Керівник: Кернозенко Віталій Миколайович
Віце-консул
Адреса:

Астана 010000 ул.Кенесари, 41

Телефон: 007 (7172) 32 43 25
Факс: 007 (7172) 32 68 11
Ел. пошта: vitalii.kernozenko@mfa.gov.ua
Графік роботи:

Режим роботи.

Понеділок з 15:00 - 17:30;

вівторок з 10:00 - 13:30, 15:00 - 16:30 (розглядаються паспортні та візові питання);

середа з 9: 30 - 13:30;

четвер з 9:30 - 13:30 прийом ведеться для громадян певних категорій (інваліди, вагітні, тяжкохворі), а також ОБГ (осіб без громадянства) і іноземних громадян;

п'ятниця з 9:30 - 13:30.

Примітки:

У неробочий та неприйомний час, у вихідні та святкові дні прийом громадян України проводиться у екстрених випадках: втрата паспортних документів, ДТП, смерть, арешт, тощо. 

ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ! З 01 листопада 2014 року в Генеральному консульстві України в Алмати припинено консульський прийом громадян.

З консульських питань необхідно звертатися до консульського відділу Посольства України в Республіці Казахстан за адресою: м.Астана, вул. Кенесари 41


Консульські питання